A 3M cookie-kat használ ezen a webhelyen A cookie-kra és a használatukra vonatkozó részletes információkat az Adatvédelmi irányelveinkben talál. Az oldal láblécében található Cookie-k beállítása lehetőségre kattintva bármikor személyre szabhatja a cookie-kkal kapcsolatos beállításokat.

Az „Elfogadás és továbblépés” lehetőségre kattintva elfogadja a cookie-k használatát számítógépén

Elfogadás és továbblépés

Ugrás a fő navigációra Ugrás az oldal navigációjára Ugrás a tartalomra All 3M.com Site Map

Érdekességek


A 3M magyarországi márkaépítési tevékenysége immáron a szakma elismerését is kivívta. A 3M és a Post-it márkák 2005/2006-ben elnyerték Superbrands címet.

Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.

A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 57 országában működik. A Superbrands-státust független szakértői bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban.

A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet.

Hazánkban, 2004-ben jött létre a Superbrands Program. Az új kezdeményezés szakmai körökben aratott gyors sikerét a Magyar Public Relations Szövetség, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a Magyar Reklámszövetség, valamint a Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesületének támogatása is elősegítette.

Szalagjaink

Bízunk benne, hogy az elnyert cím tovább javítja termékeink és szolgáltatásaink piaci megítélését, és egyre többen tapasztalják meg a szupermárkák mögött meghúzódó minőséget és használati élményt.

3M és a Post-it® elnyerte a Superbrands címet