Ugrás a fő navigációra Ugrás az oldal navigációjára Ugrás a tartalomra All 3M.com Site Map
 

Cikkek az egészséges életmódról

Készen áll még egy körre a golfpályán? Még néhány kertben töltött percre? A nagy versenyre? Próbálja ki ezeket a hasznos tippeket az egészséges életmódtól kezdve, az ízületi egészség fontosságán keresztül a gyakorlatok helyes elvégzéséig, hogy saját feltételei szerint élhessen. Csak kattintson az alábbi hivatkozások valamelyikére, hogy informálódhasson.

Mindennapi élet Sporttevékenység Egészséges étkezés Test és lélek

Szabaduljon el az egér mellől

Szabaduljon meg az egér ismétlődő használatából fakadó fájdalomtól. A cikkben található tippek fájdalommentesen növelik termelékenységét.


Egészséges kertészkedés

Az Ön kertje az Ön fitnessközpontja, virágai az edzőpartnerei. Fedezze fel, hogyan hozhatja ki a legtöbbet fájdalom és sérülés nélkül ebből a természetes edzésmódszerből.


Nyújtson!

Tudja meg, hogy néhány nyújtótechnika, valamint edzés előtti és utáni gyakorlat hogyan teszi kényelmesebbé és produktívabbá edzéseit.


Aqua-fitness

A vízben végzett gyakorlatok kevésbé terhelik az ízületeket, miközben minden izomcsoportot megmozgatnak, javítják a keringést és megelőzik az edzés utáni fájdalmat.


Étkezés Arthritis esetén

Az étkezési szokásainak egyszerű megváltoztatásával jelentős különbséget tapasztalhat a tünetekben, és akár a betegség lefolyásában is.


Jóga / Pilates

Fedezze fel, hogy a hírességek és sportolók miért alkalmazzák a jógát és a pilates-t az edzéseik kiegészítéseképp, és hogy felkészítsék testüket a gyakorlatokra.


A pótolhatatlan alvás

Az alvás élettani szerepét régóta kutatják, de még mindig számos tisztázatlan kérdés van azzal kapcsolatban, hogy mik az alvás funkciói, és miért nagyon fontos számunkra, hogy rendszeresen aludjunk.

Az érzelmünk rendel helyettünk?

Ha mindenki azt enné, amire épp a testének szüksége van, mindenki kicsattanna az egészségtől. Sajnos azonban az ételválasztásunkat, például, az aktuális érzelmi állapotunk is meghatározza.

Átmenetek sportja: a kiránduló-futás

A testünkre rakódott zsír csak egy kritikus határ eléréséig hasznos. A fölösleges párnák ledolgozásához azonban nem kell feltétlenül önsanyargatásba kezdeni. Egy futással kombinált erdei túra kikapcsoldásnak és edzésnek is tökéletes.


Tai-chi

Sokszor csak „gyengéd harcművészetként” emlegetik a tai-chi (tai chi chuan) lassú, légies mozdulatait, amelynek középpontjában a koncentráció, a relaxáció és az egész testet átjáró energiáramlás áll. Pont ezek kombinációja segíthet a felgyorsult élet és a folyamatos, ülve végzett munka sokszor stresszes és mozgáshiányos jellegén. A tai-chi gyakorlatok mindegyikében megtalálható intenzív fordítás és nyújtás, valamint a lépések egyéni problémákra alakíthatósága együttesen az egészség megőrzését, helyreállítását és fenntartását szolgálják. A mozgásforma hatékonyságában az idő, a következetesség és a gyakorlás minősége játszik főszerepet.


Mozgással épül a szellem

Már az ókori gondolkodók is hirdették: ép testben ép lélek. Számtalan tudományos kísérlet és vizsgálat alátámasztotta már, hogy a lelki egészség alapja az egészséges életmód, azon belül is a rendszeres testmozgás.


A tartás és kompresszió erőssége
Részletekhez kattintson az
adott típusra
Enyhe

A tartás erőssége:
Enyhe kompressziót, rögzítést és gyógyászati hőt biztosít, hogy enyhítse az enyhe ficam, feszültség és ízületi gyulladás tüneteit. Egész napos viselés során is kényelmes.

A kompresszió erőssége:
(8-15 Hgmm) Az enyhe kompresszió enyhíti a visszerek, kisebb duzzanat és fájó láb enyhébb tüneteit.

Mérsékelt

A tartás erőssége:
Állítható nyomást biztosít. Elősegíti a gyógyászati hő visszatartását, mely mérsékli a ficamok, ízületi gyulladás és izomfájdalom panaszait. Egész napos viselés és speciális tevékenység során is kényelmes.

A kompresszió erőssége:
(15-20 Hgmm) A mérsékelt nyomás enyhíti a visszerek, duzzadt, fájó lábak enyhe vagy mérsékelt tüneteit.

Mérsékelt stabilizáló

A tartás erőssége:
Jól illeszkedő, anatómiailag korrekt stabilizáló rögzítést nyújt, hogy mérsékelje a ficamok, feszültség, ízületi gyulladás ismétlődő stressz-sérülések okozta panaszokat és azok kiújulását. A rugalmas stabilizálók eltávolíthatók és személyre szabhatók a kényelmes viselet érdekében.

A kompresszió erőssége:
(15-20 Hgmm) A mérsékelt nyomás enyhíti a visszerek, duzzadt, fájó lábak enyhe vagy mérsékelt tüneteit.

Szilárd

A tartás erőssége:
Erős rögzítést biztosít, erős streccs és nem streccs anyagok kombinációjának köszönhetően, tovább energiaelnyelő anyagokat is tartalmazhat, hogy megszüntesse a ficamok, feszültség, ízületi gyulladás és ismétlődő stressz-sérülések okozta panaszokat és azok kiújulását.

A kompresszió erőssége:
(20-30 Hgmm) Az erős kompresszió mérsékli azokat az enyhétől komoly szintűig terjedő panaszokat, melyek krónikus, fáradt, fájó lábak, enyhe lábfájdalom, mérsékelt vagy komoly visszeresség, visszeresség terhesség alatt, érsebészeti beavatkozás, szkleroterápia, ödéma vagy felületes érgyulladás okoz, és segít a fekélyesedés megelőzésében.

Szilárd stabilizáló

A tartás erőssége:
Erős rögzítést biztosít, erős streccs és nem streccs anyagok kombinációjának köszönhetően, tovább energiaelnyelő anyagokat is tartalmazhat, hogy megszüntesse a ficamok, feszültség, ízületi gyulladás és ismétlődő stressz-sérülések okozta panaszokat és azok kiújulását.

A kompresszió erőssége:
(20-30 Hgmm) Az erős kompresszió mérsékli azokat az enyhétől komoly szintűig terjedő panaszokat, melyek krónikus, fáradt, fájó lábak, enyhe lábfájdalom, mérsékelt vagy komoly visszeresség, visszeresség terhesség alatt, érsebészeti beavatkozás, szkleroterápia, ödéma vagy felületes érgyulladás okoz, és segít a fekélyesedés megelőzésében. Ezen termékek hatékonyabb rögzítést biztosítanak a fentiek esetén.